Notificació a l’Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d’habitants.
Documentació a aportar
Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d’estudis, etc.). La persona interessada ha d’enviar per correu postal a l’ajuntament les fotocòpies de la documentació acreditativa de les dades a modificar.
Quin cost té:
Gratuït.
Quan es dóna resposta:
El tràmit es farà efectiu a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona major d’edat que estigui empadronada al municipi. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i pel que fa al padró d’habitants poden actuar com a majors d’edat. Els menors d’edat casats també tenen la condició d’emancipats.)
Qualsevol persona major d’edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d’un habitant del municipi.
Canals de tramitació:
- Presencialment Presencialment a l’ Oficina d’Atenció Ciutadana
- Telemàticament Requereix certificat digital (idCAT, DNIe o d’altres)
Tramitar ara
Plaça de la Vila, 8 – 08472 Campins – Barcelona (Catalunya)
De dilluns a divendres de 9:00 a 14.00 hores
Dilluns i dimecres de 16:00 a 19:00 hores (excepte mesos d’estiu)
Telèfon: 93 847 50 30
Fax: 93 847 50 92
Correu electrònic: ajuntament@campins.cat