Modificació de dades al Padró Municipal d’Habitants

Notificació a l’Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d’habitants.

Documentació a aportar

Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d’estudis, etc.). La persona interessada ha d’enviar per correu postal a l’ajuntament les fotocòpies de la documentació acreditativa de les dades a modificar.

Quin cost té:

Gratuït.

Quan es dóna resposta:

El tràmit es farà efectiu a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona major d’edat que estigui empadronada al municipi. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i pel que fa al padró d’habitants poden actuar com a majors d’edat. Els menors d’edat casats també tenen la condició d’emancipats.)

Qualsevol persona major d’edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d’un habitant del municipi.

Canals de tramitació:

  • Presencialment Presencialment a l’ Oficina d’Atenció Ciutadana
  • Telemàticament Requereix certificat digital (idCAT, DNIe o d’altres)
    Tramitar ara

Oficina d’atenció al ciutadà

Plaça de la Vila, 8 – 08472 Campins – Barcelona (Catalunya)

De dilluns a divendres de 9:00 a 14.00 hores

Dilluns i dimecres de 16:00 a 19:00 hores (excepte mesos d’estiu)

Telèfon: 93 847 50 30

Fax: 93 847 50 92

Correu electrònic: ajuntament@campins.cat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *